Over ons

Sales ► Consider it done

Home » Over ons

Over Skondras

Over Skondras

SKONDRAS werd in 2001 opgericht door Stijn Skondras. In de loop van de tijd heeft het bedrijf verschillende verkoop- en expertisebedrijven in West-Europa opgericht en zijn wij uitgegroeid tot een Europese sales outsourcing organisatie met sales expertise en delivery centers voor de West-Europese markt; voornamelijk gericht op België, Nederland, Duitsland, de UK en Frankrijk.

Wij ondersteunen onze partners door strategische advisering en door het deels outsourcen van hun sales operatie. Dit kan geheel of gedeeltelijk en voor de korte of lange termijn zijn.

Geïnspireerd door een ambitieuze groeistrategie, de continue zoektocht om salestechnieken steeds opnieuw te optimaliseren en de beste mensen aan te werven, blijven we onze toonaangevende marktpositie behouden.

Visie

Het team van Stijn baseert zijn visie op enkele eenvoudige marktinzichten en overtuigingen:

  • Focus op verkoopprestaties en werken met veranderende bedrijfsmodellen
  • Vereenvoudiging van de verkoop en minimaliseren van stress
  • Markttransformatie en verkoopinnovatie

Het komt erop neer dat we geloven dat iedereen moet doen waar hij het beste in is. Voor onze partners is het hun kernactiviteit. Voor ons bouwen en leiden wij verkooporganisaties, wat de verkoop vereenvoudigt en stress minimaliseert.

Skondras

Visie

Onze visie op sales – hoe maken we sales weer simpel, plezierig  en succesvol?

 

Laat we eerlijk zijn: Iedereen die werkzaam is op het B2B salesvlak, of je nu accountmanager, inside sales, sales manager of country manager bent, heeft te maken met omzet targets, doelstellingen die van hogerhand opgelegd worden of die je jezelf stelt. Deze targets geven ons druk. Dat is een feit.

 

Wij kunnen die druk niet wegnemen – want dit is de realiteit van het zakenleven – maar wij kunnen wel zorgen dat je de targets die bij deze druk horen makkelijker, met meer plezier en met minder of zelfs zonder stress gaat halen.

 

Omzetgroei in maanden – niet in jaren

Team Skondras

Skondras werd in 2001 opgericht door Stijn Skondras. In de loop van de tijd heeft het bedrijf zich ontwikkeld tot een sales ondersteunende organisatie in de breedste zin van het woord.

 

Met ongeveer 250 professionals in verschillende landen en met verschillende kwaliteiten creëerde Stijn een organisatie met de focus om sales te vergroten en stress te minimaliseren.

 

Klanten van Skondras

Cases en referenties

"De samenwerking met Skondras is kwalitatief hoogstaand. Er is een voortdurende uitwisseling van ideeën en Skondras fungeert als een echte partner, ze denken continu mee."

Peter Boermans
SICK, Sales Manager

"De samenwerking met Skondras heeft ons team ontlast bij normaal tijdrovende acquisitie-activiteiten. De contacten met onze klanten verliepen op een correcte en open manier, geheel in de geest van ons bedrijf. Meerdere klanten spraken zich positief uit over deze gesprekken."

Dennis Lauwrens
Sinus Jevi Electric Heat, Sales Engineer

" Skondras gaat zeer professioneel en betrokken te werk. De agents zijn goed in staat om in de huid van Horlings te kruipen en zich de materie eigen te maken. Dat heeft ertoe geleid dat zij zich als medewerkers van Horlings kunnen en durven presenteren."

Matthieu van Winsen
Horlings, Partner

"De inzet en het enthousiasme van de agent die de campagne uitvoert, geven onze prospects een uitstekende eerste indruk van Datapas. De resultaten die Skondras tot nu toe heeft geboekt, overtreffen onze verwachtingen ruimschoots."

Maarten Vissers
Datapas B.V., Directeur

"De kracht van Skondras is dat ze verstand hebben van hun automatisering. De opvolging van de resultaten door Skondras is uitstekend; ze zijn zeer behulpzaam, zowel vooraf en tijdens als na afloop van de campagne. Skondras zorgt al jaren voor een constante flow van goede leads."

Jan van de Marel
Atera, Territory Manager

"Telemarketing is mensen bereiken. Dat is precies waar Skondras in uitblinkt. Zij slagen erin onze propositie te vertalen naar de woorden van de klanten. Ze treffen de juiste toon en stellen zich flexibel op. Ik heb in de Skondras-agents het volste vertrouwen om te opereren als medewerkers van COOLProfs."

Eric ten Harkel
COOLProfs, Directeur

"Skondras heeft een uitstekende conversie behaald. De kracht van Skondras ligt dan ook in hun flexibiliteit. Het is een platte organisatie, waardoor de communicatie goed en direct is. Wij zijn uitermate tevreden en ik ben een voorstander van verdere samenwerking na afloop van dit project."

Henk jan Boom
De Vos Group, Business Unit Manager

"Skondras weet goed contact te leggen met potentiële klanten en kan onze USP's uitstekend aan het voetlicht brengen. Wanneer zij een klant binnenhalen, kunnen wij erop vertrouwen dat deze niet meteen weer weg gaat: hij kent het hele verhaal."

Edwin Blom
Innova Energie, Sales Marketing Manager

"Skondras is een zeer gespecialiseerd en warm bedrijf. De samenwerking is prettig en persoonlijk: je belt op met een probleem en ze staan klaar om mee te denken en het over te nemen. Ze maken een gedegen indruk op onze potentiële klanten en zijn daarmee een uitstekend uithangbord voor Native Consulting."

Krystle Koers
Native Consulting, Accountmanager

"Skondras staat erom bekend dat ze kwaliteit leveren. Er wordt van ze gezegd dat ze met zorg en aandacht te werk gaan, goed luisteren naar hun opdrachtgever en zich maximaal inzetten voor een goed resultaat. Die reputatie hebben ze voor ons volledig waargemaakt."

Barry van der Dong
Norman, Territory Director UK & Benelux

"De kracht van Skondras voor Oxxio is hun enorme know-how op het gebied van de energiemarkt en telesales. Skondras is al bijna een decennium partner van Oxxio en daarmee langer geassocieerd met ons bedrijf dan de meeste van onze huidige werknemers. Skondras biedt Oxxio kennis, openheid, toewijding en kwalitatief goede sales."

Jantien van der Deen
Oxxio, Sales Manager Outsourced Sales

"Dit project was voor ons een try-out. Zou telemarketing succesvol kunnen zijn in een nichemarkt als de onze? Skondras heeft bewezen dat het kan. Niet alleen door flink wat afspraken te maken, maar ook door betere leads te leveren dan we ooit gezien hebben. Ik zie uit naar de volgende campagne."

Martin van der Veen
Repromat, Directeur

"Tech Data had op zeer korte termijn behoefte aan een telemarketing-oplossing. Skondras kon zeer snel schakelen en dacht met ons mee. Wij zijn zeer tevreden met de grote flexibiliteit en snelheid van reageren van Skondras"

Dennis ten Boden
Tech Data, Program Marketing Manager

"Bij Skondras hebben ze goed begrepen dat zij het visitekaartje van Total Supplies zijn. We hebben veel gehad aan hun input en jarenlange ervaring. Wij hebben het gevoel dat Skondras streeft naar een langdurige relatie waarin kwaliteit voorop staat. Die kwaliteit komt tot uitdrukking in hun uiterste zorgvuldigheid, inzet en werkplezier."

Wonko Limborgh
Total Supplies, Salesmanager

"Skondras is een hele goede partij die luistert naar de klant, zelf begrijpt wat nodig is en probeert daaraan zo goed en efficiënt mogelijk te beantwoorden. Hun expertise en ervaring met name op IT-gebied, zijn van grote waarde. Van alle telemarketingorganisaties die ik ken, boeken zij veruit de beste resultaten."

Dirk Vermaerke
Trend Micro, Enterprise Marketing Manager

"Skondras toonde oprechte interesse in ons product en ons verhaal en heeft zich goed verdiept in onze markt. De agents stelden intelligente vragen tijdens de briefing. Onze naamsbekendheid heeft ongetwijfeld een geweldige impuls gekregen."

Peter van Duivendijk
TRILUX, Marketeer groothandel

Quickscan: 10 minuten

Brainstormen met een deskundige

U wilt meer halen uit uw sales? Of u weet nog niet wat u zoekt? Weten of Skondras bij u past?  Wij denken graag met u mee. In een kort gesprek brainstormen wij mee over uw mogelijkheden.

 

Geheel vrijblijvend

Blog

7 valkuilen bij het meten van marketingresultaten

Meten is weten. Dit credo geldt voor bijna alles en zeker ook voor marketingresultaten. Het meten van resultaten is niet alleen belangrijk om de ROI van je campagnes te bepalen, je kunt de resultaten ook gebruiken om toekomstige campagnes te verbeteren. Nog...

read more

Vacatures

Heb jij verkooptalent en aantoonbare ervaring in sales? Reageer dan op onze openstaande vacatures! Vacatures zijn zowel voor intern binnen Skondras als functies bij onze klanten.

Download gratis

Whitepaper Sales anno nu

  • Hoe geeft ook u een boost aan uw winst?
  • Traditionele salestechnieken worden steeds minder effectief: spring in op de laatste ontwikkelingen!

Lees het in de gratis whitepaper.